STAY FIT - Veure els entrenaments
Nom Descripció Dificultat Sets Repeticions
Press banca Ens col·loquem a la màquina, és important mantenir una retracció escapular. Agafem la barra a una distància similar a les espatlles i pugem i baixem la barra. Intermig 4 8
Obertures Ens col·loquem a un banc estirat, amb les peses en ambdues mans les palmes han de mirar cap al centre del cos i mantenint els braços lleu-ment flexionats en vertical al cos, sobre el pit, inspirar i separem els braços del cos fins a arribar a l'alçada de les espatlles i que els colzes passin més baix que aquests, després tornem a la posició inicial. Intermig 4 10
Press militar Ens col·locarem asseguts amb una barra agafada en pronació, amb l'esquena ben recta, portem la barra amb les mans fins a la part alta del pit. Inspirem i elevem la barra cap amunt com si la estiguéssim empenyent amb les mans mentre els braços s'estenen, expirem al final del moviment i comencem el descens cap a la posició inicial de manera controlada. Intermig 4 8
Elevacions laterals Per començar l'exercici hem de col·locar de peu, l'esquena ha de romandre recta i en cada mà hem de subjectar una manuelles. Prenent aire elevem les manuelles fins que els braços quedin alineats amb les espatlles i des de aquí baixem lentament mentre exhalem. Intermig 4 10
Dips Amb les cames en l'aire, el tronc lleugerament inclinat cap endavant i els braços suportant el pes del cos, vam iniciar l'exercici. Inspirem i flexionem els colzes de manera que el pit baixi fins al nivell de les barres, sempre conservant les cames i el tors immòbil. Només s'ha de moure el cos cap avall i amunt per la flexió de braços. Intermig 3 15